Proljeće-Ljeto 2019

Nova Shuz kampanja razlikuje se od dosadašnjih. Ove godine odlučile smo napraviti mali odmak od klasičnog predstavljanja naših vjenčanih modela  a samim time i staviti naglasak na Shuz. everyday kolekciju.

Iako je Shuz. vodeći brend tenisica za vjenčanje koje iz godine u godinu i dalje predstavljaju neizostavni detalj velikog broja vjenčanja, željele smo malo skrenuti pažnju i na tenisice za svakodnevnu uporabu. Iz tog razloga nosioci kampanje su dvije mlade djevojke, jedna srednjoškolka, druga studentica koje su svojom vedrinom i energičnošću doprinijele našoj misiji. Shuzice su poznate po razigranom stilu i udobnosti te uvijek mame osmijeh na lice a idealne su za sve prigode na kojima želite izgledati drugačije.

Fotograf kampanje je talentirani student dizajna Karlo Jelić.

Kroz cijelu kampanju protežu se tri boje, one koje predstavljaju vizualni identitet brenda Shuz. a to su siva, puder roza i žuto/zelena boja.

U kolekciji prevladavaju čipkani materijali, vrlo romantičnih cvjetnih uzoraka. Pojavljuju se i oversized satenske mašne a tu su i satenske vrpce u pastelnim tonovima kao i nezaobilazne šljokice za sve ljubiteljice istih. Cijeli izgled tenisice može se “skrojiti” po želji i omogućava se potpuno usklađivanje obuće s drugim modnim detaljima . Uz čipkaste tenisice Shuz. od ove sezone nudi i male čipkaste čarapice a tu je i kolekcija „friendship“ narukvica.